За свою кар’єру я бачила тисячі автомобілів – від нових до зовсім втомлених, але є такі моделі, до яких навіть думати не хочеться повертатися. На одному з інтерв’ю ми обговорювали антирейтинг авто, і я склала свій топ, не за “прочитаним в інтернеті”, а на основі особистого досвіду: ремонти, розчарування та витрачені гроші.
BMW X5 (кузов E53, двигун 4.4) здається преміум-класом, класикою та драйвом, але на практиці це постійний головний біль, особливо якщо автомобіль потрапив після “мамчиних гонщиків”. У мене буквально все розсипалося після покупки – двигун, підвіска, система охолодження. Куплена за приблизно 400 тисяч, стільки ж довелося витратити на ремонт. Це був 2020 рік, а зараз з урахуванням інфляції краще двічі подумати.
Infiniti FX35 приваблює зовнішністю та дарує емоції, але двигун VQ35 один з найуразливіших. Якщо хочете таку машину, одразу перевіряйте, скільки коштує контрактний двигун. Багато власників купують її без розуміння, куди лізуть, і в результаті проводять більше часу на СТО, ніж за кермом, і гаманець порожніє.
Toyota Camry (кузов 80, китайське складання) зараз популярна і ліквідна, але особисто я залишилася розчарована. Це вже не та легендарна “Toyota”, до якої звикли. Недокручені елементи, шумний пластик, збої в прошивці та купа дрібниць, що дратують. Навіть помилка на тиск у шинах з’являється при першому холоді. В результаті авто економічне і навіть гібридне, але емоцій від нього нуль.