Німецький автоклуб ADAC провів чотирирічний ресурсний тест електромобіля Volkswagen ID.3 Pro S та отримав вражаючі результати. Після майже 160 000 км. пробігу акумулятор моделі зберіг 91% своєї початкової ємності. Це вище, ніж гарантує виробник, що обіцяє щонайменше 70% після закінчення восьмирічної гарантії.
У процесі тесту фахівці не щадили електромобіль: більше 40% зарядок проводилося на станціях високої потужності, а сам автомобіль регулярно залишався на повній зарядці на кілька діб, що вважається шкідливим для акумулятора. Проте результат виявився вищим за очікування. Випробування супроводжувалися регулярними оновленнями програмного забезпечення, включаючи встановлення системи маршрутизації зарядки, яка враховує пробки та залишок заряду. Одне із оновлень навіть підвищило потужність зарядки до 170 кВт.
Перевірялася не лише батарея: експерти ADAC відзначили високу надійність інших компонентів. За чотири роки активної експлуатації підвіска, кермо, кузов і шасі залишилися в хорошому стані. Жодного серйозного збою за весь час вони не зафіксували. Такий результат є важливим і для тих, хто розглядає покупку електрокара з пробігом: він підтверджує, що машини цієї категорії зберігають якість навіть через роки.
Головний висновок, який зробили ADAC, стосується важливості своєчасного оновлення ПЗ. Воно допомагає не тільки підвищити ефективність та збільшити пробіг, а й позитивно впливає на загальний стан батареї. У Volkswagen також підкреслили, що успіх ID.3 підтверджує надійність усієї лінійки ID, включаючи більші моделі, такі як ID.4.