Mercedes-Benz планує впровадити твердотільні акумулятори у серійне виробництво до 2030 року. За словами технічного директора Маркуса Шефера , компанія вже проводить випробування нових батарей у модифікованій версії EQS .
Твердотільна технологія обіцяє на 25% більшу дальність ходу при аналогічних габаритах та вазі, а також нижчу собівартість. Випробування ведуться спільно з американським партнером Factorial . Розробка проходить у центрах Mercedes у Штутгарті та Бріксуорті.
Нова батарея відрізняється твердим електролітом, покращеною енергоефективністю та можливістю охолодження без активної системи. Очікуваний запас тестового ходу Mercedes EQS перевищує 1000 км – значно вище поточних 800 км при батареї в 118 кВт-год.
Незважаючи на переваги, твердотільні акумулятори поки дорогі і схильні до зносу при використанні кремнієвих анодів. Mercedes розглядає цю технологію як ключову для нових автомобілів та досягнення цінової конкурентоспроможності з ДВЗ.