Названо 5 причин, чому клеми акумулятора можуть окислюватися

Час читання: < 1 хв.
0
Названо 5 причин, чому клеми акумулятора можуть окислюватися

Якщо автомобіль почав важче заводитися, це може бути не через серйозну поломку, що потребує великих витрат, а через окислення клем акумулятора. Через це зарядка стає недостатньою для стабільного запуску двигуна. У такій ситуації проблему можна легко усунути власноруч. Експерти пояснюють, чому відбувається окислення контактів і як його позбутися.

На клемах акумулятора часто утворюється м’який наліт білого або сірого кольору — сульфат свинцю, який з’являється через взаємодію кислотних парів електроліту зі свинцевими контактами. Зазвичай це трапляється через витік електроліту або порушення вентиляції батареї, що викликає підвищення тиску всередині корпусу. Окислення також може з’явитися, якщо клеми недостатньо щільно затягнуті. Сірий наліт на мінусовій клемі свідчить про зниження щільності електроліту або коротке замикання в осередку. Окислення плюсової клеми вказує на можливе перевищення норм зарядки акумулятора, що призводить до перегріву і активного виділення електроліту.

Якщо виявлено коротке замикання, акумулятор слід замінити. Перед встановленням нового важливо ретельно очистити контакти від оксидів, щоб не пошкодити батарею. Для цього потрібно одягнути гумові рукавички, від’єднати спочатку мінусову клему, а потім плюсову. Очищення клем, як зсередини, так і зовні, варто проводити металевою щіткою. Залишки кислоти нейтралізують розчином соди (2 столові ложки на склянку води). Після цього поверхні протирають сухою тканиною або серветкою, встановлюють новий акумулятор і підключають клеми у зворотному порядку — спочатку плюс, потім мінус.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!