Останніми роками багато китайських виробників, які продають свої машини на території нашої країни, почали дозволяти використовувати А-92 для заправки. Це дає змогу збільшити продажі ТЗ, оскільки бензин обходиться дешевше, що дає змогу заощадити і підвищити попит на машини. Однак моторист розповів чому слід все ж таки використовувати А-95.
Насправді, прямо на кришках бензобаків може бути вказана можливість використання А-92. Інженери, щоб автомобілі відповідали, програмним методом поправляють налаштування, щоб ТЗ могли хоч якось функціонувати на низькооктановому паливі. Однак із законами фізики та хімії не посперечатися.
Сучасні машини оснащуються потужними моторами. Причому тут вирішальну роль відіграє ступінь стиснення. Якщо цей показник вище 10,5, необхідно використовувати тільки А-95. Якщо він перевищує 11, то краще заправляти вже А-98 або А-100, інакше детонацій всередині ДВЗ не уникнути.
Варто пам’ятати, що А-92 не здатний витримувати високого тиску. Якщо регулярно відбуватиметься детонація, сильно постраждають циліндри і поршні, а це призведе до дорогого ремонту.
На практиці, якщо їхати на швидкості 140 км/год на 92-му бензині, вже через кілька сотень кілометрів водій помітить, що почало виходити масло в картері. У цьому разі мотор, який не пройшов навіть п’яти тисяч кілометрів пробігу, може зламатися.
Якщо немає можливості залити А-95, але є А-92, а до наступної заправки далеко, можна заправити літрів десять, щоб не залишитися з порожнім баком. При цьому під час шляху, щоб уникнути детонації, варто підтримувати оберти двигуна в межах до 2500.