Nissan розкрив деякі подробиці про електромобіль Leaf нового покоління

Час читання: 2 хв.
0
Nissan розкрив деякі подробиці про електромобіль Leaf нового покоління

Компанія Nissan готується представити третє покоління свого електромобіля Leaf – і робить ставку на те, що саме ця модель зможе зміцнити позиції бренду в стрімко розвивається світі електромобілів. Повноцінний дебют новинки заплановано на 18 червня, а поки що автовиробник розкрив деякі подробиці про дизайн, характеристики та філософію моделі.

Нова генерація Leaf повністю відмовляється від образу класичного хетчбека, з яким модель асоціювалася з моменту дебюту в 2010 році. Тепер Leaf – це стильний електрокросовер із похилим дахом у стилі фастбек. Уже розкрито ключові дизайнерські рішення: світлодіодні фари, 19-дюймові легкосплавні диски та активні жалюзі радіаторної решітки, які автоматично регулюють потік повітря.

Однією з технологічних новинок стане панорамний дах із функцією затемнення – e-Dimming. Він побудований на базі електрохромного скла з ІЧ-відбивним покриттям, що дає змогу відмовитися від фізичних сонцезахисних шторок. Також підтверджено наявність зарядного порту, сумісного зі стандартом NACS.

Реклама

За словами Нобутаки Тасе, директора з дизайну Nissan, новий Leaf стане найбільш аеродинамічним серійним автомобілем марки. У Європі коефіцієнт аеродинамічного опору становитиме лише 0,25, а в США і Японії – 0,26. Незначна різниця обумовлена відмінностями в конструкції коліс і дзеркал для різних ринків.

Новинка побудована на платформі CMF-EV, яку вона ділить із більшим електрокросовером Nissan Ariya. Завдяки плоскій підлозі вдалося реалізувати просторе й ергономічне компонування салону. Автомобіль оснащуватимуть одним електромотором, а повнопривідних версій не планується. Nissan орієнтується на запас ходу від 300 до 500 км залежно від комплектації, а 200 км пробігу можна буде “добрати” всього за 40 хвилин зарядки.

Віце-президент Nissan з глобальної продуктової стратегії Річард Кендлер наголосив, що завдання розробників полягало у створенні електромобіля, здатного стати реальною альтернативою звичним бензиновим моделям. Для цього автомобіль повинен був об’єднати стиль, практичність і впевнений запас ходу – і все це без компромісів.

З моменту випуску першого покоління Leaf по всьому світу було продано майже 700 тисяч екземплярів. Цей досвід, а також відгуки власників, лягли в основу створення нового покоління. Повні характеристики та фотографії новинки будуть розкриті 18 червня, коли відбудеться офіційна прем’єра.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!