Кілька днів тому відбулася офіційна презентація нового кросовера Toyota bZ Woodland 2026 року. Це збільшена в розмірах версія електрокара bZ, який дебютував трохи раніше. Однак модифікація Woodland також краще підготовлена до їзди по бездоріжжю. А до цього Subaru показала Trailseeker, який є практично повною копією новинки від Toyota.
Але, як виявилося, японські компанії, судячи з усього, не збираються постачати ці кросовери на американський ринок. Або вони не розраховують на те, що новинки будуть популярними в США. Річ у тім, що виробництво обох автомобілів буде запущено на японському автозаводі Subaru. Тому щодо кожного кросовера діятимуть нові правила митного оформлення: під час поставок у США вартість автомобілів різко зросте через додаткові збори.
Але цей вибір можна пояснити кількома обставинами. Перш за все, як було зазначено вище, обидва кросовери практично ідентичні один одному. Тому, запускаючи виробництво автомобілів на одному автозаводі, Toyota може знизити собівартість кожної моделі.
Друга важлива деталь полягає в тому, що попит на продукцію Subaru останнім часом активно зростає. І, ймовірно, продажі збільшуватимуться й надалі. Тобто Subaru випускатиме більше автомобілів, що в підсумку знизить витрати на складання однієї машини.