Нові автомобілі, як правило, не повинні вимагати спочатку особливих витрат на обслуговування і догляд. Особливо це стосується кузова – гнити він починає через кілька років після покупки. Однак, як зазначив власник кузовного автосервісу багато водіїв своїми неправильними діями значно скорочують цей термін.
Наприклад, після покупки багато хто встановлює пластикові підкрилки, щоб захистити авто від влучення великих каменів і бруду. Дилерські центри і самі можуть пропонувати таку опцію, проте часто якість виявляється не на належному рівні. В результаті це призводить до того, що іржа починає утворюватися набагато раніше, ніж якби не було встановлено подібних доповнень.
Якщо роботами займалися майстри без належного досвіду та знань, у разі недоліків на місцях стиків елементів із пластику та металу крил починає стиратися фарба, що надалі призводить до утворення іржі. Уникнути цього можна, регулярно промиваючи підкрилки.
Встановлення бризковиків із пластику також призводить до того, що під ними постійно накопичується бруд, який веде до утворення іржі. Крім того, забиваються туди і реагенти з доріг, а це вже загрожує великою кількістю проблем. Як мінімум раз на рік потрібно знімати їх і повністю очищати.
На заводах можуть наносити на деякі деталі кузовну плівку. Однак з часом вона може відлітати і пошкоджуватися, через що машина залишається незахищеною. Крім того, в передній частині, яка виготовлена з пластику, часто використовуються металеві з’єднання, за якими потрібен регулярний догляд. Важливо, щоб під час проведення ремонту кузова використовували спеціальні пластикові кліпси, а не саморізи.