Після того, як значно підвищилася вартість послуг у сервісних центрах з ремонту машин, багато водіїв вирішили виконувати деякі роботи, пов’язані з технічним обслуговуванням, самостійно. Найчастіше йдеться про заміну моторного масла та гальмівних колодок. У другому випадку вони часто роблять стандартні помилки, які перерахували експерти.
Так, не варто нехтувати очищенням деталей, інакше надалі пил та бруд можуть суттєво знизити ресурс гальмівної системи. Крім того, важливо перевіряти гумові шланги та ущільнювачі на цілісність. Диски потрібно вивчати не тільки зовні, але й зсередини, у разі наявності глибоких борозен, подряпин та нерівностей слід задуматися про необхідність проточування або повної заміни.
Часто не повертають гальмівні супорти на своє місце, проте при значному зносі колодок вони часто виявляються занадто далеко, що призводить в неправильній установці нових деталей. Вони можуть стати нерівно або під кутом, що в подальшому призведе до неприємностей.
Важливо також не забувати оновлювати мастило на напрямних. При цьому слід повністю видалити стару. Обов’язково слід перевірити стан гумових пильовиків, тому що у разі пошкодження метал від впливу дорожніх реагентів почне покриватися корозією, що призведе до того, що гальмівні колодки заїдатимуть. Тут у найкращому разі знизиться ефективність системи. Крім того, потрібно не забувати перевіряти рівень гальмівної рідини, періодично її також слід замінювати, оскільки вона гігроскопічна і швидко вбирає вологу, що призводить до втрати функцій.