Toyota підтвердила, що продовжить випускати спорткари з двигунами внутрішнього згоряння та механічними коробками передач. Глава маркетингового відділу австралійського підрозділу компанії Шон Хенлі заявив, що підрозділ GR прагне зберегти традиційні силові агрегати, навіть на тлі загальної електрифікації автопрому.
Що варто знати
«Попри перехід на електродвигуни, ми бачимо можливість задовольнити ентузіастів потужних авто. Ці люди нікуди не зникають, і ми не плануємо залишати їх без улюблених відчуттів», — наголосив представник Toyota.
Він також підкреслив, що компанія зосереджена на електрифікації масових моделей, але бренд GR залишатиметься вірним класичним спортивним традиціям.
«Ми хочемо зберегти всі ті емоції, які дарує двигун внутрішнього згоряння: звук, запах і тактильний зв’язок між водієм і автомобілем. Саме це робить керування справжнім задоволенням», — додав Хенлі.
Toyota також розглядає альтернативні види пального, такі як водневе та синтетичне паливо, що може допомогти зберегти ДВЗ у нових реаліях. Проте, незалежно від майбутніх змін, бренд і надалі випускатиме спортивно-орієнтовані автомобілі.
Цікаво, що під час інтерв’ю Хенлі згадав концепт GR Yaris M, натякнувши, що цей сміливий прототип може вказувати на відродження культового середньомоторного спорткара Toyota MR2. Очікується, що потенційна новинка отримає новий 2,0-літровий турбомотор, що стане наступним етапом у розвитку спортивних моделей марки.