Незважаючи на спад глобальних продажів BMW Group у 2024 році на 2,3%, німецькі заводи компанії наростили обсяги виробництва минулого року на 16%. Загалом на підприємствах у Німеччині було зібрано 1087067 автомобілів, що становить понад 44% від загального обсягу виробництва BMW на всіх заводах.
Що ще відомо
Найбільший внесок зробив завод у Регенсбурзі, що випустив 342 000 автомобілів, що зробило його найбільш завантаженим підприємством BMW в Німеччині. Завод у Дінгольфінгу зібрав 300 000 машин, а Лейпцизьке підприємство випустило близько 245 000 одиниць. Незважаючи на підготовку до виробництва електричної платформи Neue Klasse у 2026 році, завод у Мюнхені також показав високі результати, зробивши понад 200 000 автомобілів.
Паралельно BMW активно готується до електрифікованого майбутнього. Усі німецькі заводи вже випускають як традиційні, і повністю електричні моделі. Завод у Мюнхені до 2027 року повністю перейде на випуск електромобілів. Перші автомобілі на платформі Neue Klasse почнуть сходити з конвеєра нового заводу в Дебрецені (Угорщина) наприкінці 2025 року, а потім виробництво розшириться на заводи в США (Спартанберг, 2026) і Мексиці (Сан-Луїс-Потосі, 2027).
Китай залишається найбільшим виробничим хабом BMW за межами Німеччини. На спільних заводах BMW Brilliance Automotive (BBA) у Китаї в 2024 році було зібрано близько 700 000 автомобілів, причому майже 90% їх залишилися на внутрішньому ринку.
У США завод BMW у Спартанберзі продовжує відігравати ключову роль у випуску кросоверів X-серії. У 2024 році на ньому було виготовлено майже 400 000 автомобілів, причому половина з них реалізована в Північній Америці. У 2026 році підприємство розпочне випуск електрифікованих позашляховиків, починаючи з моделі iX5, а потім iX6 та iX7.