Mercedes-Benz вирішив зберегти двигуни V8 та V12 у своєму продуктовому портфелі, незважаючи на плани щодо електричних силових установок. У рамках анонсованої програми запуску нових продуктів до 2027 року компанія представить десятки новинок, включаючи моделі з двигунами внутрішнього згоряння. На деяких ринках будуть доступні навіть 12-циліндрові агрегати, а продажі електромобілів та гібридів до 2027 року складуть не більше 30%.
Що ще відомо
Це не перегляд стратегії, а скоріше пауза для адаптації. Mercedes-Benz відмовився від ідеї створювати різний дизайн для бензинових і електричних автомобілів, тому всі новинки матимуть уніфіковану стилістику. Першими дебютуватимуть новий CLA, а також модернізований S-Class та ряд нових моделей від Mercedes-AMG.
Електричні версії з’являться у моделях GLC, C-Class і E-Class, причому у кожній буде використано технології, розроблені в рамках проєкту Vision EQXX. Автомобілі отримають різні типи батарей: LFP, NMC, круглі осередки та гібридні LMO/NMC, які мають високу енергоємність за нижчою ціною.
Що стосується двигунів внутрішнього згоряння, то вони будуть частково електрифіковані, і включатимуть 4- та 8-циліндрові агрегати, що відповідають нормам Євро-7. Також планується запуск нової технології steer-by-wire, обчислювальної платформи з рідинним охолодженням, віртуального помічника на базі ШІ та оновлення автопілота.
Водночас компанія продовжить знижувати витрати, плануючи скоротити їх ще на 10% протягом трьох років. Це буде супроводжуватись зменшенням кількості управлінців і зростанням ролі цифровізації та генеративного ШІ.