Volkswagen ID.7 отримав на третину більший запас ходу

Час читання: 2 хв.
0
Volkswagen ID.7 отримав на третину більший запас ходу

Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 км. Випробування на ефективність провели на кільці Nardo в Італії. Середня швидкість під час тестів склала 29 кілометрів, що приблизно відповідає швидкості руху у великих європейських містах у години пік.

Що відомо про новинку

Компанія Volkswagen прозвітувала про чергове досягнення. У грудні на кільці Nardo, побудованому в 1975-му і з 2012-го, що належить Porsche Engineering, одному з тест-пілотів марки вдалося проїхати на стандартному електричному ліфтбеку ID.7 на третину більше, ніж заявлено у паспорті. При витраті енергії всього 9,2 кіловат на 100 кілометрів, еквівалент одному літру дизеля, автомобіль на одній зарядці подолав 941 кілометр, хоча його запас ходу за циклом WLTP становить 709 кілометрів.

Реклама

У заїзді взяв участь ID.7 Pro S з батареєю ємністю 86 кіловат-годин та 286-сильним електромотором. Жодних змін ні в техніку, ні в конструкцію не вносили, а отже, це був повністю серійний електрокар. Температура повітря під час випробувань змінювалася від +5 до +15 градусів за Цельсієм. Середня швидкість становила 29 кілометрів на годину, що відповідає швидкості руху у великих європейських містах у години пік.

Результат для товарної машини, звичайно, вражаючий, і його можна порівняти з показниками прототипу Mercedes-Benz Vision EQXX . Він проїхав від Ер-Ріяда до Дубая – це 1010 кілометрів, – і наприкінці шляху енергії залишалося ще на 309 кілометрів. При цьому маршрут пролягав міськими вулицями та шосе, а повітря прогрівалося до +34 градусів за Цельсієм. Середня витрата енергії склала рекордні 7,4 кіловат-години на 100 кілометрів, які відповідають 0,83 літра на «сотню» у паливних машин.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!