Hyundai Palisade зі зміною покоління позбувся дизельного мотора. V6 – його замінив атмосферний агрегат V6 об’ємом 3,5 літра. Крім того, моторну лінійку поповнив чотирициліндровий турбодвигун об’ємом 2,5 літра.
Що відомо
Озвучені мотори будуть актуальні для азіатських ринків, специфікації моделі для інших країн можуть відрізнятися. Так чи інакше, корейцям відтепер недоступний дизельний Palisade, натомість їм запропонують 334-сильну гібридну модифікацію, для якої заявлений запас більш ніж тисячі кілометрів — інсайдери стверджують, що кросовер здатний проїхати до 1020 кілометрів.
Новий “атмосферник” V6 3.5, який замінив собою застарілий 3,8-літровий агрегат, розвиває 280 кінських сил, а 2,5-літрова “турбочетвірка” видає 290 сил, якщо вірити витоку.
Крім того, наводяться подробиці про габарити нового Palisade: відомо, що модель значно збільшилася в розмірах зі зміною покоління, і тепер її довжина становить 5050 міліметрів — на 55 міліметрів більше, ніж у попередника. Таким чином, Palisade всього на 10 міліметрів коротше електричного Hyundai Ioniq 9, що дебютував нещодавно.
У салоні нового Palisade два 12,3-дюймових екрани, інтегрованих в передню панель округлої форми. Селектор коробки «переїхав» на рульову колонку, звільнивши на центральному тунелі місце для відсіку бездротової зарядки і портів USB-C. Раніше Hyundai визнали, що клієнти незадоволені сенсорним управлінням, так що в Palisade зберегли фізичні кнопки для управління клімат-контролем та іншими функціями.
Korean Car Blog у свою чергу уточнює, що в Південній Кореї модель запропонують у трьох комплектаціях, Exclusive, Prestige та Calligraphy, а до палітри увійдуть нові відтінки Ecotronic Gray Pearl, Cast Iron Brown Pearl, Galaxy Maroon Pearl та Lazzi Blue Pearl. Коштуватиме новий Palisade буде від 42,5 до 57,5 мільйона геть (1,3-1,6 мільйона гривень за курсом сьогодення). Для порівняння, покоління, що йде, оцінюється в 38,96 до 54,91 мільйона геть (1,2-1,4 мільйони гривень).