ТОП-5 двигунів, які практично неможливо зламати при регулярному обслуговуванні

Час читання: 2 хв.
0
ТОП-5 двигунів, які практично неможливо зламати при регулярному обслуговуванні

Розумію, скільки різних думок можуть виникнути в коментарях з цього приводу, адже тема двигунів настільки велика, що можна написати цілу статтю, щоб охопити всі моделі. Однак я спробую ризикнути і представити ТОП-5 двигунів, які при належному догляді здатні служити дуже довго.

Mitsubishi 2.0 4B11

16-клапанний двигун, що випускається з 2006 року, отримав визнання завдяки Mitsubishi Lancer – надійний седан, який приносить багато позитивних емоцій та служить роками. Цей мотор потужністю 155 кінських сил і з моментом 200 Нм демонструє відмінну надійність. Його ресурс практично безмежний, якщо заливати якісне паливо, вчасно проходити ТО і не забувати про правильний догляд. Двигун простий, але виготовлений з високоякісних матеріалів. Його також використовують на Outlander та ASX.

Toyota 3S-FE

Цей двигун встановлювали на безліч моделей, зокрема на Camry V20. Ця машина досі доступна на вторинному ринку, і з пробігом у 300 000 км вона здатна служити ще довго без великих проблем. Мотор має 16-клапанну алюмінієву головку і чавунний блок. Потужність складає 140 к.с., крутний момент – 185 Нм. В обслуговуванні не виникає проблем: запчастини доступні, а ціни на ремонт невисокі. Двигун може пройти до півмільйона км без серйозних поломок, хоча на великих пробігах він може почати “пити” олію.

Renault 1.6 K4M

Реклама

Цей двигун часто критикують за часті поломки, але насправді він здатний відслужити до 500 000 км, якщо використовувати якісні розхідники, регулярно проходити ТО та уникати агресивної їзди. Витрата палива складає 7 л/100 км, потужність – 90-105 к.с., а крутний момент – 140-150 Нм. Цей двигун простий у конструкції та дешевий в обслуговуванні, але є проблеми з ременем ГРМ і витоками масла та антифризу.

Mercedes-Benz OM602

Цей дизельний двигун ставить рекорди надійності: один власник зміг проїхати два мільйони кілометрів на машині з цим мотором! З чавунним блоком, турбонаддувом та гідрокомпенсаторами, він розвиває 122-126 к.с. і крутний момент 225-231 Нм. Витрата пального складає 7-8 л/100 км. Відомий своєю надзвичайною довговічністю, цей двигун є еталоном надійності в дизельному сегменті.

Toyota 3ZR-FAE

Цей двигун вражає потужністю та економічністю. Він був встановлений на Toyota Rav4 і Lexus NX200, має потужність 148-158 к.с. і крутний момент 190-200 Нм. Двигун оснащений системою Valvematic, що дозволяє знижувати витрату палива та покращує потужність. Хоча він може мати деякі проблеми з ГРМ, помпою та витратами масла, загалом цей мотор є дуже надійним і економічним.

Світ автомобільних двигунів багатий на надійні варіанти від Porsche, BMW, Mercedes, Nissan, Toyota та інших брендів. Я згадав ті, з якими мені доводилося стикатися, і вони точно заслуговують на увагу. За умови правильного догляду, вони можуть служити десятки років.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!