Експерти пояснили, чому варто продавати авто з пробігом 150 000 км

Час читання: < 1 хв.
0
Експерти пояснили, чому варто продавати авто з пробігом 150 000 км

Багато автовласників вважають, що як тільки показання на одометрі досягають 150 тисяч кілометрів, слід задуматися про продаж автомобіля, щоб уникнути поломок та дорогих ремонтів. Цей міф існує давно і його витоки неможливо встановити. Експерти розповіли, наскільки обґрунтовано цю точку зору і який пробіг справді безпечний.

Що відомо

Український автопарк старіє і на ринку зустрічається багато автомобілів із пробігом понад 200 тисяч кілометрів. Однак позначка в 150 тисяч для багатьох стає “кордоном”, після якої починається низка несправностей.

Існує думка, що після досягнення цього пробігу машина втрачає надійність і стає менш придатною для експлуатації. Багато власників прагнуть продати авто, перш ніж одометр перетне цю «фатальну» позначку, особливо враховуючи, що до 150 000 у багатьох автомобілів закінчується гарантія.

Реклама

Сучасні технології роблять автомобілі більш складними, що може знижувати їхню надійність. Автовиробники орієнтовані на безперебійну роботу протягом терміну гарантії, тоді як після закінчення власники можуть зіткнутися з проблемами.

З урахуванням зростання цін на послуги та запчастини, логічно продати машину до досягнення критичної позначки. Тому бажання позбавитися авто після 150 тисяч кілометрів цілком обґрунтовано, простіше мати нову машину з гарантією. Пробіг до 100 тисяч кілометрів у таких брендів, як Toyota та Kia , можна вважати відносно безпроблемним.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!