З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до несправностей.
Що ще відомо
Однією з найпоширеніших зимових проблем є витік технічних рідин. Основна причина цього — пошкодження гумових з’єднань, ущільнень, сальників і прокладок, які втрачають еластичність на морозі. Ці компоненти є в кожному автомобілі, і низькі температури мають на них руйнівний вплив.
Взимку також зростає навантаження на підвіску. Амортизатори, сайлентблоки та кульові опори знаходяться в зоні ризику, оскільки замерзлі деталі стають менш витривалими до ударів і навантажень, що нерідко призводить до їх заміни після холодного сезону.
Морози впливають і на систему охолодження двигуна. Якщо використовується неякісний антифриз, він може замерзнути, що потребує розбирання системи для очищення й заміни рідини. Неправильне утеплення двигуна лише погіршує ситуацію, провокуючи проблеми з радіатором.
Опалювальна система автомобіля також часто виходить з ладу. За низьких температур можливі несправності термостата або вентилятора обігрівача, що змушує автовласників звертатися до сервісів.
Ще одна типова проблема в морозну погоду — складнощі із запуском двигуна після ночі на вулиці. Основною причиною цього є зношений акумулятор, який втрачає заряд і часто потребує заміни.
Зима стає серйозним випробуванням для автомобіля, але своєчасна діагностика, використання якісних технічних рідин та профілактичне обслуговування допоможуть уникнути багатьох проблем у холодний період.