Спеціалісти автосервісу розповіли про наслідки перегріву гальмівних дисків

Час читання: < 1 хв.
0
Спеціалісти автосервісу розповіли про наслідки перегріву гальмівних дисків

Багато автовласників вважають, що сильне нагрівання гальмівних дисків після довгої поїздки — це нормальне явище. Безумовно, запобігти підвищенню температури, що з’являється при гальмуванні через тертя гальмівних колодок на диски, неможливо. Власник мережевого автосервісу розповів у розмові з журналістами, до чого може призвести перегрів цієї деталі та яка температура для неї є нормальною.

Що ще варто знати

Для сучасних машин гальмівні диски виготовляються з спеціальних високоміцних сплавів. Вони розробляються спеціально для можливості ефективної роботи за температури до трьохсот градусів за Цельсієм, при цьому для виробництва використовується легована сталь або чавун. Є й інші керамічні варіанти, які здатні витримувати до тисячі градусів за Цельсієм, але їх використовують тільки в спортивних машинах, оскільки виробництво досить складне, а кінцева вартість виходить дуже високою.

У разі виникнення будь-яких неполадок гальмівної системи диски можуть досягати температури до 500 градусів, навіть якщо водій дотримується помірного стилю водіння. При цьому суттєво знижується ефективність гальмування. Майстри в СТО здатні визначити перегрів металу на око, тому що з’являються смуги синюватого відтінку. У цих місцях і сильно змінюється показник тертя, що може спричинити дорожньо-транспортну пригоду. При цьому, якщо автомобіль із розпеченими гальмівними дисками потрапить у калюжу, від різниці температур часто відбувається деформація металу, помітити її можна за появою биття керма під час натискання педалі гальма.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!