Автоелектрик у розмові розповів, як вирішити проблему з тим, що нова АКБ починає розряджатися. Це може статися, якщо автомобіль вчасно не обслуговувався. Акумулятор, що постійно розряджається, часто стає наслідком витоку струму.
Що ще варто знати
Хоча, зазвичай, автовласники починають думати на зношений генератор або надмірну кількість електронних приладів в авто. Витік струму водій може виявити самостійно, каже фахівець. В середньому термін служби штатного акумулятора в машині з традиційним мотором – не менше 5 років. Якщо до цієї позначки почалися збої, швидше за все, є проблеми із проводкою.
Якщо зіткнулися з такою несправністю, необхідно знайти причину розряду. Спершу усуваємо невірні припущення. Першим пунктом іде перевірка генератора. Якщо з ним все гаразд, варто переходити до перевірки самого акумулятора, каже автомеханік. Якщо до якості батареї у вас претензій немає (придбано у надійного постачальника), то зі списку «підозрюваних» її можна виключити.
Потім слід перевірити підкапотний простір – раптом виявиться окиснення на клемах. Високий пусковий струм здатний спричиняти розряд, а підзарядки для компенсації втрати не вистачає. У цьому випадку проблему вирішує чищення та обробка клем спеціальними засобами. Однак для позбавлення постійної розрядки часто потрібен всебічний підхід.
За радянських часів часто можна було побачити гумовий килимок під акумулятором.
Крім цього, варто звернути увагу на масу. Експерт рекомендує перевіряти її на кузові автомобіля, а не на акумуляторі. Якщо болт у точці заземлення проіржавів та забруднений, то контакт буде ненадійним. Звідси витік та розряд батареї. Тут потрібно зачистити болт, і, якщо потрібно, обробити наждачним папером. Фінальний етап після збору конструкції назад – нанесення захисного мастила.