На жаль, багато автолюбителів не бачать особливої різниці між сучасними кросоверами та класичними позашляховиками і нерідко переоцінюють їхні позашляхові якості.
Для економії на виробництві, виробники повнопривідних кросоверів впроваджують систему повного приводу з використанням гідравлічних та електромагнітних муфт, які роблять виробництво автомобілів дешевшим, але мають низку обмежень при експлуатації.
Муфта регулює подачу моменту, що крутить, від передачі в діапазоні від 0 до 100%. Але при пробуксуванні автомобіля в снігу тривалий час призводить до перегріву усієї системи і автолюбитель змушений охолоджувати її вручну. Нерідко для цього доводиться відкопувати автомобіль зі снігу.
Подібна проблема найчастіше виникає у кросоверів із роботизованою коробкою передач із двома зчепленнями. «Робот» оснащений системою, що запобігає перегріву, але якщо намагатися довго виїхати з кучугури коробка починає працювати з позамежними навантаженнями і в результаті підвищення загальної температури, зчеплення розмикаються. До надмірного навантаження на КПП та її поломки може призвести також установка позашляхових шин на автомобіль, на який такі шини ставити не рекомендується. Дехто вважає, що таким чином збільшиться прохідність кросовера.
Від ремонту та заміни елементів повного приводу та коробки передач може врятувати регулярне обслуговування муфти та своєчасна заміна олії. Варто також звертати увагу на всю систему повного приводу і намагатися не їздити тими засніженими дорогами, для яких даний клас автомобіля не передбачений.