Електрична 4-дверцята середніх розмірів Ioniq 6 з’явилася в лінійці моделей Hyundai в 2022 році. Машина виявилася другим на 100% «батарейним» автомобілем компанії, розташувавшись поряд з хетчбеком Ioniq 5. Унікальною особливістю «шістки» став власний дизайн, в якому не було посилань до інших моделей компанії. Але з оновленням Ioniq 6 має високі шанси принаймні зовні виявитися ближчими до своїх родичів.
Що ще відомо про новий Ioniq
Дизайнери студії «NYMammoth» виклали у Мережу власне бачення екстер’єру рестайлінгової «шістки». Зображення доводять, що передню частину седана чекає на глобальне перетворення.
Перше, на що можна звернути увагу на неофіційних картинках, то це на іншу оптику. Замість великих блоків основного світла наразі встановлені дворівневі фари. Верхня частина у вигляді вузької горизонтальної лінії працюватиме як світлодіодні денні ходові вогнини, а нижній кластер задіють під головне освітлення, як у новій Hyundai Sonata.
Інші зміни в оформленні «передка» Ioniq 6 повинні включити більш складний по конструкції передній бампер, який обзаведеться пофарбованими в сріблястий колір окремими деталями.
Технічні зміни у проекті поки що не розголошуються. Проте корейські журналісти чекають, що з оновленням «шістка» матиме збільшену ємність акумулятора, чим забезпечить один із найвищих показників далекобійності на одному заряді в сегменті.
Нинішній седан комплектується батареєю на 77,4 кВт/год та здатний проїжджати без підзарядки понад 600 кілометрів. У разі, якщо реформованій моделі дістанеться акумулятор на 84 кВт/год, цю цифру вдасться збільшити приблизно на 100 км.
Офіційна прем’єра оновленого Hyundai Ioniq 6 відбудеться 2025 року.