Миття двигуна – процедура, про яку багато водіїв замислюються лише при необхідності або зовсім нехтують нею. Керівник автомийки в інтерв’ю порталу ceny avto.com розповів, чи можна ігнорувати скупчений під капотом бруд і пил або все ж таки прибирати мотор потрібно обов’язково.
Що ще назвав експерт
Миття двигуна зазвичай включає очищення його поверхні та інших компонентів з використанням спеціальних шампунів, пінних насадок. Процес видалення бруду, олії та пилу може проводитися під високим тиском або за допомогою пари. Але чи варто робити це регулярно?
Автовиробники зазвичай не вважають миття ДВЗ обов’язковою частиною обслуговування. Більшість посібників з догляду за двигуном внутрішнього згоряння навіть не згадують цей процес, оскільки вважають, що бруд на двигуні не впливає на його працездатність.
Незважаючи на відсутність офіційних рекомендацій від автовиробників, багато експертів, як і раніше, радять мити двигун приблизно раз на рік. Існують і практичні причини утримувати моторний відсік у чистоті. Це підтримує ефективність теплообміну, полегшує ремонт у разі потреби (брудний ДВЗ лагодити важче), а також є профілактичним заходом проти корозії.
Хоча миття двигуна має свої переваги, воно також несе у собі ризики, особливо якщо виконується неправильно. Миття високого тиску може пошкодити ущільнення, прокладки та електричні з’єднання, що призведе до більш серйозних проблем. Агресивні хімікати, не призначені для використання в ДВЗ, можуть спричинити корозію компонентів.