BZ4X/Solterra не буде одноразовим електричним проектом, оскільки Toyota та Subaru працюють над ще однією спільно розробленою моделлю без двигуна внутрішнього згоряння. У свіжому звіті Nikkei Asia говориться, що два японські автовиробники випустять другу модель з нульовим рівнем викидів, і так, це теж буде позашляховик. Як повідомляється, виробництво розпочнеться у січні 2026 року.
Що відомо про новий електромобіль
У той час як bZ4X і Solterra виробляються Toyota на її заводі в Айті, неназвана модель, як очікується, зійде з конвеєра на заводі Subaru в Ядзімі. Новий електромобіль не буде розроблятися з нуля, оскільки він буде запозичувати деякі деталі у електричних позашляховиків, що вже продаються. Це прискорить розробку та скоротить витрати. Мета – виробляти від 15 000 до 20 000 одиниць на місяць.
Новий дует електромобілів, як стверджується, буде орієнтований на Північну Америку, Європу та Японію, але може продаватися і на інших ринках. Неясно, чи будуть ці дві моделі дешевшими за bZX і Solterra, ціни на які в США починаються з 44 465 і 46 340 доларів відповідно.
Якщо вам цікаво, як йдуть справи у існуючих електромобілів, Toyota продала 13577 bZ4X до вересня в США. За перші дев’ять місяців року Solterra була значно менш популярною – 9 137 одиниць. Якщо говорити про конкурентів, то Hyundai продала 30 318 Ioniq 5. З 15 985 кросоверами Kia EV6 також перевершила продаж двох моделей в Японії. Honda Prologue також попереду, з 14179 одиницями станом на вересень.
Раніше цього року Toyota і Subaru оголосили, що працюватимуть над трьома додатковими електромобілями, окрім bZ4X/Solterra. Як і нова модель, яка вийде 2026 року від обох.