Компанія Land Rover проводить тестування електричної версії флагманського Range Rover на дорогах Європи без камуфляжу. За даними видання Carscoops, яке опублікувало фотографії, це може свідчити про швидкий дебют новинки. Зовні електричний Range Rover відрізнятиметься від бензинової версії лише деякими деталями дизайну.
Зміни в екстер’єрі прототипу включають відсутність вихлопних труб і нову “радіаторну решітку”, яка тепер має “напівзакритий” вигляд із тонкими горизонтальними повітрозабірниками. Прототип також оснащений компактними колісними дисками, що, ймовірно, є тимчасовим рішенням. Серійна версія електромобіля, за припущеннями, отримає більші та полегшені колеса зі спеціально розробленими шинами Pirelli.
Відомо, що електрична версія побудована на тій самій платформі MLA, що й бензинова, яка підтримує використання електричних силових установок із 800-вольтовою архітектурою. Хоча конкретні двигуни для Range Rover Electric ще не розкриті, компанія обіцяє оснастити флагманську модель інноваційною системою контролю тяги, яка реагуватиме на зміни дорожньої ситуації за 1 мілісекунду, що приблизно в сто разів швидше, ніж у поточних моделях.
Очікується, що ці нововведення дозволять електричному Range Rover впевненіше поводитися на бездоріжжі. Заявлено, що новинка зможе долати водні перешкоди глибиною до 850 міліметрів, що Land Rover називає рекордним показником серед електромобілів цього класу.
Перші офіційні зображення електричного Range Rover були опубліковані в грудні. Відтоді додаткових деталей не було оголошено, проте вже приймаються попередні замовлення. На сьогодні в листі очікування понад 41 тисяча заявок на покупку цієї моделі.