В Україні водіям нагадають про важливі правила паркування автомобілів з автоматичною коробкою передач. Професійний автомеханік поділився порадами, які допоможуть уникнути поломок трансмісії.
По-перше, коробку передач слід переводити в режим «P» тільки після повної зупинки автомобіля. Деякі водії перемикають режим до того, як автомобіль зупиниться, що може призвести до різкого навантаження на трансмісію і можливих поломок у майбутньому.
По-друге, важливо не забувати про ручне гальмо. Багато водіїв вважають, що режим «P» повністю замінює його, але це може стати проблемою на схилах. Без ручного гальма елементи трансмісії зазнають надмірного навантаження, що може призвести до пошкоджень або навіть блокування коробки передач.
Ще одна поширена проблема виникає, коли водій намагається перемкнути селектор з режиму «P» в інший режим і стикається з опором або ривками. Це може свідчити про перевантаження блокування трансмісії. У гіршому випадку трансмісія може заблокуватися повністю, і перемикання стане неможливим.
Для вирішення цієї проблеми механік радить злегка підштовхнути автомобіль, щоб зменшити напругу в системі, але це може бути складно на крутих схилах і може знадобитися допомога іншого автомобіля.
Щоб уникнути подібних ситуацій, завжди спочатку затягуйте ручне гальмо після зупинки автомобіля, тримаючи ногу на гальмі. Лише після цього переведіть селектор у режим «P». Це допоможе зменшити навантаження на трансмісію та забезпечити її довговічність.