Європейська автомобільна індустрія все ще адаптується до нових жорстких норм викидів, і BMW готується до цих викликів. У найближчі роки на ринку з’являться автомобілі, що відповідатимуть стандартам Euro 7. Хоча електричні автомобілі вже займають вагому частку ринку, традиційні бензинові та дизельні двигуни продовжують удосконалюватися. Наприклад, новий BMW X5 2026 року може стати першим автомобілем, який впроваджує революційну технологію двигуна, розроблену німецьким брендом для відповідності цим стандартам.
Нещодавно в Європейському відомстві інтелектуальної власності було зареєстровано патент BMW на нову систему спалювання пального для бензинових двигунів. Інноваційна система здатна адаптуватися до різних конфігурацій двигунів, включаючи три-, чотири-, шести- і восьмициліндрові мотори.
Основна мета нової технології – підвищити ефективність бензинових двигунів до рівня сучасних дизелів. BMW використовує систему спалювання з попередньою камерою, яка раніше застосовувалася в дизельних двигунах до 80-х років, але тепер адаптована для сучасних бензинових агрегатів з великими модифікаціями.
Технологія передбачає використання спеціальної свічки запалювання з розділеними електродами, що покращує теплову керованість двигуна та знижує ризик ненавмисного займання при високих навантаженнях. Крім того, двигун має камеру попереднього згоряння, що з’єднана з основною камерою через спеціальні отвори.
BMW поки що не підтвердив офіційно цю технологію, але очікується, що вона буде впроваджена в новий BMW X5 2026 року або, можливо, в інші майбутні моделі. Ці нововведення демонструють, що німецький виробник не поспішає повністю переходити на електричні технології, продовжуючи вдосконалювати традиційні двигуни внутрішнього згоряння.