У 2022 році Європейський Союз запропонував заборонити продаж нових автомобілів з бензиновими та дизельними двигунами до 2035 року. Однак, вже у 2023 році, під тиском Німеччини та інших країн із розвиненим автопромом, ЄС почав розглядати можливість використання синтетичних палив, що дозволило відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння.
Генеральний директор BMW Олівер Ципсе застеріг, що, хоча нові автомобілі на синтетичному паливі і будуть дозволені після 2035 року, це може стати непрямою забороною на традиційні ДВЗ, що значно вплине на автомобільну промисловість у Європі. Він вважає, що Європейська комісія може прийняти рішення, яке формально пом’якшує заборону, але не забезпечує реального застосування низьковуглецевих палив.
На відміну від деяких конкурентів, таких як Mercedes і Audi, які змінили свої стратегії щодо електромобілів, BMW підкреслює важливість не поспішати з остаточною відмовою від ДВС. Проте BMW продовжує активно розвивати свій сегмент електромобілів: за першу половину року частка повністю електричних автомобілів у продажах компанії склала 15,7%, що значно вище, ніж роком раніше.
Ципсе закликає ЄС активніше просувати використання низьковуглецевих палив не лише для нових автомобілів, а й для існуючого автопарку, який налічує понад 250 мільйонів машин. Незважаючи на захист інтересів ДВЗ, BMW очікує, що частка електромобілів у їх продажах досягне не менше 50% до кінця десятиліття.