Електричний кросовер Aito M9, розроблений спільно з Huawei та Seres, отримав високу оцінку в тестах C-NCAP, здобувши п’ять зірок за безпеку. Це вивело його на перше місце в Китаї, перевершуючи таких конкурентів, як Li Auto L9.
Aito M9 — це повнорозмірний позашляховик, створений у партнерстві між Huawei та Dongfeng Seres. Він має вражаючі габарити: довжина 5230 мм, ширина 1999 мм, висота 1800 мм і колісна база 3110 мм. Усередині автомобіль розрахований на шість місць у конфігурації 2+2+2. Дві моделі електродвигунів кросовера видають потужність 390 кВт (523 к.с.), а акумулятор на 100 кВт/год забезпечує дальність поїздки до 630 км за циклом CLTC.
Існує також версія зі збільшеним запасом ходу (EREV), що генерує 365 кВт (489 к.с.) та пропонує електричний запас ходу від 225 до 275 км. Тестований варіант Max BEV оцінюється в 509 800 юанів (приблизно 70 200 доларів). Цей автомобіль був анонімно куплений у випадкового дилера 24 травня та є базовою моделлю M9 BEV без розумних фар, системи LiDAR і сидінь з функцією нульової гравітації.
За підсумками тестів C-NCAP, Aito M9 отримав загальний рейтинг безпеки 93,9%, що на 11,2% вище за середній показник моделей 2021 року та на 2,6% більше, ніж у Li Auto L9 EREV, роблячи його найбезпечнішим автомобілем за версією CATARC. У категорії захисту пасажирів M9 досяг 96,98%, захист пішоходів було оцінено в 75,38%, що на 3,2% вище за середнє. В галузі активної безпеки кросовер показав найкращий результат — 97,79%.