BMW покращила седан та універсал 3 Series. Сімейство третьої серії пережило плановий рестайлінг: основні візуальні зміни припали на салон, але також було доопрацьовано шасі та збільшено ємність батареї у гібридних версій. Крім цього, до палітри додали нові відтінки, підвищили якість обробки інтер’єру і запропонували новий дизайн 19-дюймових дисків. Оновлені седан та універсал 3 Series стануть на конвеєр у липні, вироблятимуть їх на заводах BMW у Німеччині, Мексиці та Китаї.
Модель 3 Series у строю з 1975 року, і за неповні півстоліття вона шість разів змінила покоління. Актуальна «троячка» сьомої генерації дебютувала 2018-го, а останній рестайлінг пережила 2022-го. І ось представлені седан та універсал 2025 модельного року, які зовні можна відрізнити за новими кольорами (сірий та блакитний металики) та опціональним 19-дюймовим дискам BMW Individual з Y-подібними спицями.
У салоні змін більше, і найпомітніша з них – оптимізований інтерфейс мультимедійної системи, яка тепер працює на операційній системі BMW 8.5. Це дозволило перенести керування деякими функціями з кнопок на екран, у тому числі кліматичною установкою та підігрівом та вентиляцією сидінь. Перетворилися дефлектори вентиляції, з’явилися нові кольори атмосферної підвіски, яка тепер вміє реагувати на відчинені двері або вхідний дзвінок м’якою пульсацією. Ну, а крім усього перерахованого, у оновленої 3 Series кермо має D-подібну форму.
Гама двигунів седана та універсала 2025 модельного року представлена чотирма бензиновими та чотирма дизельними агрегатами. Потужність 2,0-літрових двигунів варіюється від 150 до 286 кінських сил, і кілька їм становить восьмиступінчаста коробка передач Steptronic. І бензинові, і дизельні мотори доповнені 48-вольтовим стартер-генератором, що дає короткочасне збільшення потужності в 11 сил.
Крім м’якогібридних варіантів є і гібрид 330e, що підряджається, з повним приводом xDrive. До складу установки входять бензинова «четвірка» та електромотор, які сумарно розвивають 292 кінські сили. Місткість батареї гібрида становить 19,5 кіловат-години, що майже вдвічі більше, ніж у дореформеної моделі. Седан проїжджає чистою електрикою 85-101 кілометр, а повнопривідний універсал 330e xDrive Touring – 84-91.
Оновлену BMW 3 Series для європейського ринку збиратимуть на заводі в Мюнхені, версію для США — у мексиканському Сан-Луїс-Потосі, а китайський варіант — у Шеньяні на спільному підприємстві з Brilliance. Старт виробництва буде дано у липні, так що до дилерів новинка може дістатися вже восени.