Які звички водіїв призводять до поломок зчеплення

Час читання: 2 хв.
0
Які звички водіїв призводять до поломок зчеплення

Автомобілів з механічною коробкою передач в Україні продається все менше. Але це зовсім не означає, що «ручна» трансмісія перестала бути актуальною! Деякі навіть вважають класичну «механіку» надійнішим варіантом, ніж будь-які «автомати».

Слабке місце будь-якої механічної коробки – зчеплення. Найбільше цьому вузлу шкодить звичка завжди тримати ногу на педалі (нехай і в невижатому стані). Тут потрібно розуміти, що навіть найменший дотик до педалі спричиняє швидший вихід елемента трансмісії з ладу.

Ще один спосіб нашкодити зчепленню – починати рух різко, а іноді – з пробуксовкою. Різко кидати ліву педаль теж шкідливо. Це загрожує прискореним зносом фрикційних дисків, плюс може закінчитися поломкою демпферних пружин.

Реклама

Тим часом, розкрито, які деталі підвіски машин ламаються найчастіше. Очільник компанії Autolist Віктор Волошин пояснив, які компоненти найчастіше виходять з ладу і потребують заміни. За його словами, зношені комплектуючі можуть стати причиною аварії.

“Найчастіше трапляється знос стійок і амортизаторів з часом. Це призводить до погіршення керованості, зчеплення з дорогою, збільшення гальмівного шляху, через що ймовірність занесення різко зростає”, – зазначив експерт.

Крім цього, через удари або надмірні навантаження можуть просідати або зовсім лопатися пружини. Якщо проблему своєчасно не усунути, вона може призвести до нерівномірного розподілу ваги, а в окремих випадках і зовсім стати причиною перекидання.

Нерідко механіки стикаються зі зносом шарових опор, які відповідають за з’єднання важелів підвіски безпосередньо з колесами. Самі важелі також можуть вийти з ладу, якщо під час їзди водій допускає часті пробої.

“Серед поширених проблем також знос рульових наконечників. Вони з’єднують рульову рейку з колесами, і їхній знос призводить до люфту в рейці”, – підсумував Волошин.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!