З роками люди схильні набирати вагу, і те саме відбувається в автомобільній індустрії, де машини стають все більшими і важчими. Посилення норм безпеки і прагнення вмістити якомога більше технологій безпосередньо позначаються на вазі автомобілів. Джим Фарлі, голова Ford, вважає, що цю тенденцію слід зупинити.
В інтерв’ю виданню Autocar, Фарлі визнав, що навіть таким автомобілям, як Mustang, потрібно “схуднути”: “Нам потрібно зробити наші машини легшими, і це стосується всіх моделей Mustang”.
На даний момент базова модель купе EcoBoost Mustang важить близько 1628 кілограм, а версія GT Convertible з автоматичною коробкою передач – близько 1819 кілограм.
Всупереч нормам по викидам, Ford має намір зберегти V8 в лінійці Mustang. Фарлі наголосив, що значне зниження викидів досягається за рахунок всього автопарку, що дозволяє зберігати у продажу особливі моделі, якщо загалом по автопарку викиди низькі.
Незважаючи на обговорення електричних автомобілів і норм викидів, Ford ясно дав зрозуміти, що не планує створювати Mustang, який кардинально відрізнявся б від його історичного образу, незважаючи на те, що в 2019 році на SEMA був представлений електричний концепт Mustang під назвою Lithium, який мав 900 кінських сил і 1355 Нм крутного моменту.
Крім того, Фарлі висловив сумнів щодо планів Європейського союзу про заборону продажу нових автомобілів зі шкідливими викидами до 2035 року, натякаючи на можливі затримки, подібно до заяв фінансового директора Porsche Лутца Мішке, зроблених раніше цього року.
Хоча плани з випуску електричного Mustang відсутні, Фарлі не виключив можливість випуску чотиридверного седана Mustang, якщо він відповідатиме «продуктивності та духу оригіналу». Ford розглядає можливість додавання нових кузовних версій, досліджуючи варіанти, які відповідали б сутності культового Mustang.