Ford здається не відстає від регулярних новин про свої автомобільні відгуки. В останньому інциденті порушено модель 2024 F-150, що викликала занепокоєння через використання невідповідних фіксаторів у системі кермового керування, що могло призвести до втрати контролю над автомобілем. Незважаючи на те, що відгук стосується всього 385 машин, це вже 25-й відгук компанії в 2024 році, згідно з даними Міністерства транспорту.
Оголошення про останні відгук прийшло наприкінці 19-го тижня 2024 року, що вказує на те, що Ford здійснює відгуки частіше одного разу на тиждень. Хоча багато з цих відгуків стосуються лише малої кількості автомобілів, наприклад, відкликання 9 транспортних засобів Maverick через невірні етикетки на порогах дверей. Найбільший відгук включав майже 1,9 мільйона автомобілів Explorer, пов’язаних з проблемами з облицюванням А-стійки.
Ford нарахував майже 3 мільйони відкликаних автомобілів цього року. На тлі цього кількість відгуків Ford виглядає особливо високою в порівнянні з іншими автовиробниками, такими як FCA US – підрозділ Stellantis, який цього року оголосив про 21 відгук, що стосується трохи більше мільйона автомобілів. Незважаючи на це, проблеми з якістю продовжують переслідувати Ford, який з 2021 по 2023 роки залишався лідером за кількістю індивідуальних відгуків, хоч і не завжди за загальною кількістю відкликаних автомобілів. У 2022 році компанія провела 68 відгуків, і зараз компанія дотримується темпу близько 1,3 відгуку на тиждень.
Генеральний директор Ford, Джим Фарлі, висловив жаль про не вирішені раніше проблеми з якістю на аналітичній конференції в лютому цього року, наголошуючи на серйозності ситуації.