BMW представила черговий тизер майбутніх гібридів M5 Sedan і M5 Touring 2025, давши можливість поглянути на процес розробки цих моделей. Родзинкою стали ескізи M5, вперше показані на камеру, які надають додаткові підказки про специфічні для M дизайнерські риси, що залишилися прихованими в закамуфльованих прототипах.
BMW M5 G90 візуально відрізнятиметься від звичайного 5-Series завдяки переробленому обвазі. Так, автомобіль отримав ширші крила, глибші бампери та дифузор із чотирма вихлопними патрубками. Прототипи, помічені раніше фотошпигунами, мали незначний камуфляж, що дозволило побачити розташування зарядного порту на передньому крилі.
Ескізи показують намір дизайнерів зробити M5 квадратнішим і агресивнішим у порівнянні з менш потужними моделями 5-Series. Також на ескізах можна побачити задні крила M5 Touring без звичайної плівки камуфляжу.
BMW підтвердила, що новий M5 буде оснащений гібридною системою, що підключається, аналогічною флагманському кросоверу XM. Двигун V8 з подвійним турбонаддувом об’ємом 4,4 літри працюватиме в парі з одним електромотором, інтегрованим у восьмиступінчасту автоматичну коробку передач, та батареєю ємністю 18,6 кВт/год. Загальна потужність установки складе 718 л. і 1030 Нм моменту, що крутить, які будуть передаватися на всі чотири колеса. Повідомляється, що нова модель важитиме 2435 кг, що робить її найважчою серед усіх поколінь M5.
У попередніх відео із серії про розробку M5 компанія приділила багато уваги перевагам електронної системи повного приводу, яка робить автомобіль швидшим і безпечнішим у порівнянні з попередніми поколіннями. Один із тест-пілотів BMW M описав M5 як «універсальний інструмент на автомагістралі, гоночній трасі або просто для поїздки у відпустку із сім’єю».
BMW поки не призначила дату дебюту M5 Sedan та M5 Touring, але повідомила, що чекати залишилося недовго. Конкурентами моделі стануть майбутній Mercedes-AMG E63 S E-Performance та наступник Audi RS6.