Універсал Subaru WRX з механікою з’явиться в Америці. Але не у США. Практичний WRX з турбомотором 2.4, повним приводом і ручною коробкою передач вже доступний для замовлення Мексиці, а «живі» продажі розпочнуться пізніше цього року. Причому шестиступінчаста “механіка” стандартна для автомобіля. Така версія найдешевша і коштуватиме мексиканцям 819 900 песо, або майже 2 мільйона гривень.
Мексиканський Subaru WRX Sportwagon – це близький родич австралійського WRX Sportswagon , новозеландського WRX-GTB та японського Levorg STI Sport R. Універсал надає руху «турбоопозитник» 2.4, що розвиває 275 кінських сил і 350 Нм моменту моменту, що крутить. Привід повний. Причому все це можна поєднувати з механікою, а не тільки з варіатором.
Варіант з безступінчастою коробкою передач Sport Lineartronic дорожчий за версію з «механікою» на 80 000 песо і коштує 899 900 песо (2,2 мільйона гривень), а найдорожче виконання WRX tS оцінили в 919 900 песо (майже 2,4 мільйона гривень).
Sportwagon оснащений п’ятими підйомними дверима, що відкриваються без допомоги рук, і задніми сидіннями, спинки яких складаються в співвідношенні 40/20/40.
Subaru WRX вийшов на ринок Австралії у формі універсалу Sportwagon у 2022 році. До США, де двооб’ємники не надто популярні, він так і не дістався і навряд чи дістанеться, хоча міг би скласти хорошу конкуренцію дорожчим Audi RS6 Avant та BMW M5 Touring. У Японії продається універсал Levorg з двома моторами – 2,4-літровим та стандартним 1,8-літровим.