Tesla Model Y залишається найпопулярнішою моделлю американської марки

Час читання: < 1 хв.
0

Tesla Cybertruck став одним із найбільш значних запусків в автомобільній індустрії США минулого року, не лише завдяки своєму незвичайному дизайну, а й як перший крок великого виробника електромобілів у сегмент пікапів. Однак його вплив залишається обмеженим у світовому масштабі, оскільки такий тип транспортних засобів не користується популярністю за межами Північної Америки, незважаючи на інтерес до пікапа в таких країнах, як Таїланд, Південна Африка, Південна Америка та Австралія.

Перші одиниці Tesla Cybertruck були доставлені в грудні 2023 року, а з січня до березня цього року було продано 2 803 екземпляри в США. Продажі розподілилися таким чином: 869 у січні, 925 у лютому та 1 009 у березні, показуючи повільне, але стабільне зростання. Однак у порівнянні із загальним обсягом продажів Tesla, включаючи Model 3, Model Y, Model S та Model X, частка Cybertruck склала лише 2%.

З погляду переваг американських споживачів, електромобілі все ще сприймаються як дорогі та складні у плані зарядки. Це підтверджується даними: за перший квартал року було продано 595400 пікапів, з яких тільки 14200 (або 2,3%) були електричними.

Реклама

Незважаючи на загальний скептицизм по відношенню до електропікапів, Cybertruck вже став другим за продажами в березні, поступаючись лише Ford F-150 Lightning, який розійшовся тиражем 7 335 одиниць. Третє місце посів Rivian R1T з 2737 проданими автомобілями.

Залишається питання, чи зможе Cybertruck подолати стереотипи та зробити електричний пікап модним, як це вдалося компанії з Model 3 та Y у їхніх сегментах? Час покаже, але поки що електромобілі продовжують відчувати труднощі із завоюванням довіри американських споживачів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!