Сучасний сегмент кросоверів рясніє величезною кількістю пропозицій у будь-якому ціновому сегменті, але перевірених часом варіантів, які здатні демонструвати високий рівень загальної надійності, а також похвалитися створеними на совість силовими агрегатами не так і багато.
Цей «паркетник» був створений у японській Хіросімі та побачив світ як серійну модель у 2011 році.
З того часу машина, що критикувалася за свої надто технологічні двигуни, показала себе тільки з хорошого боку, а також продемонструвала, що її мотори незважаючи на свою конструктивну складність є надійними і ресурсними.
Йдеться про Mazda CX-5. Автомобіль оснащується бензиновими 2 і 2,5-літровими агрегатами Skyactiv, які при належній увазі до них (використання бензину не нижче АІ-95, планової заміни масла та фільтрів) здатні здивувати своєю надійністю, не властивою сучасним двигунам.
Але якщо ніяких серйозних “болячок” за бензиновими Skyactiv не помічено, то з 2,2-літровим турбодизельним мотором CX-5 все не так просто, як з його родичами. І саме тому таких машин найчастіше радять уникати на вторинному ринку.
Зокрема, при покупці в них варто уважно перевіряти кріплення паливних форсунок, які з роками можуть слабшати. Якщо згаяти цей момент, можна опинитися в ситуації, коли двигуну знадобиться дорогий капітальний ремонт.