Про цей позашляховик, названий на честь восьмигранної форми діаманта, відомо небагато. Наприклад, він буде оснащений адаптивною пневматичною підвіскою 6D Dynamics від Range Rover Sport SV та твін-турбо двигуном V8 з 48-вольтовою надбудовою. Це робить Octa найпотужнішим Defender в історії. Нова версія цього культового позашляховика дебютує до кінця року.
Позашляховик Land Rover Defender Octa перевершить всі існуючі версії моделі за потужністю і динамікою, а також ця версія буде відрізнятися власною емблемою (ромб у колі). Octa оснащений адаптивною пневматичною підвіскою Adaptive 6D Dynamics, стійки якої з’єднані гідравлічним контуром.
Defender Octa також буде оснащений позашляховими шинами та гальмами Brembo, показаними на перших тизерних фотографіях.
Двигун – 4,4-літровий твін-турбо від BMW, який видає 635 к.с. і 750 Нм крутного моменту в Range Rover Sport SV. У топової комплектації Sport цей двигун поєднується з восьмидіапазонною автоматичною коробкою передач, повним приводом, кермом на задні колеса та активним диференціалом, а також антипробуксовочною системою з гальмівною системою.
Land Rover Defender Octa наразі тестується по всьому світу, від крижаних полів Швеції до пустелі Мохаве в Каліфорнії. Land Rover запросив зацікавлених клієнтів зв’язатися з ними до офіційної прем’єри і пообіцяв організувати попередній перегляд.