Повнорозмірний позашляховик дебютував на автосалоні в Нью-Йорку: флагман японської марки не тільки перетворився зовні та всередині, а й став сучаснішим та технологічнішим. З моторної гами виключили атмосферний двигун V8, замінивши його на більш потужну «бітурбошестерку», а також пообіцяли новому QX80 опціональну пневмопідвіску з функцією регулювання дорожнього просвіту, адаптивні амортизатори та активні заслінки в радіаторній решітці.
Дизайн QX80 нового покоління виконаний у фірмовій стилістиці Artistry In Motion, що можна перекласти як «артистизм у русі». У числі її особливостей – плавні лінії кузова, розташована в два рівні передня оптика і масивна решітка радіатора, що символізує, як кажуть в Infiniti, “пишність бамбукового лісу” – все те ж саме ми бачили і в торішнього концепту QX Monograph.
Як і передбачалося, хром у декорі поступився місцем стриманому чорному глянцю, змінилася лінія скління, а ззаду з’явився суцільний багатосекційний моноліхтар, оформлений у вигляді клавіш фортепіано — в аналогічному стилі виконані й ходові вогні. У радіаторну решітку вбудували активні заслінки, які, будучи закритими, зменшують опір повітрю та знижують витрату.
Серед «фішок» у салоні варто відзначити акустичну систему американської фірми Klipsch з 24 динаміками (чотири з них інтегровані в стелю, ще дещо вбудовані в підголівники), сабвуфер TriPower і 24-канальний підсилювач. Пасажирам другого ряду доступна функція біометричного охолодження: інфрачервоний датчик визначає, коли пасажиру жарко, і кліматична установка миттєво направляє прохолодне повітря другого рядок, охолоджуючи його до оптимальної температури. Ну і нарешті, функція масажу відтепер є не лише у водія та пасажира спереду, а й на другому ряду.
Головна зміна в технічній частині – “бітурбошестірка” об’ємом 3,5 літра, яка витіснила з гами 5,6-літровий V8. У специфікації для північноамериканського ринку новий двигун видає 450 кінських сил і 698 Нм моменту, що крутить, замість 400 сил і 560 Нм у «вісімки». Пару агрегату складає дев’ятидіапазонний автомат, у якого діапазон передавальних чисел на 40 відсотків ширший, ніж у попередньої семиступінчастої коробки передач. В результаті QX80 став динамічнішим і споживає менше палива.
Опціонально для нового QX80 запропонують пневматичну підвіску Electronic Air Suspension та електроннокеровані амортизатори Dynamic Digital Suspension. При висадці та посадці QX80 злегка «присідає», а в русі система автоматично підлаштовує жорсткість шасі, знижуючи тим самим розгойдування та крен. Кліренс зменшується на 71 міліметр або збільшується на 61 міліметр.
Продажі в США стартують влітку, ціни вже оголошені: новий Infiniti QX80 коштуватиме американцям 82 450 доларів за базову задньопривідну версію і 110 595 доларів за повнопривідний позашляховик у топовій комплектації Autograth.