Перший в історії електричний автомобіль AMG , відомий усередині компанії як C295 , був помічений під час зимових випробувань. Ця ще не названа модель-ліфтбек замінить випущений у 2019 році Mercedes GT 4-Door Coupe , що продається виключно під брендом Mercedes-AMG .
На відміну від GT 4-Door Coupe , його наступник буде побудований на спеціалізованій платформі, яку автовиробник зі Штутгарта називає AMG.EA. Ця платформа призначена для середніх та великих моделей та стане базою для повністю електричного седана із заниженим кузовом, прихованими ручками дверей, фронтальним багажником та низькою лінією даху, що було продемонстровано на концепті Vision AMG у травні 2022 року.
У явному контрасті з моделлю X290 , що використовує ДВЗ, C295 повертається до дизайну Vision AMG за допомогою шести круглих задніх ліхтарів. Через щільний камуфляж важко визначити, що ховається спереду, але там Mercedes може використовувати грати, що підсвічуються, і фари в стилі Vision AMG .
Задній центральний підголівник підтверджує п’ятимісцеве компонування салону замість чотирьох. Зважаючи на те, що навіть Porsche запропонувала компонування 4+1 у високо оціненому Taycan у зв’язку зі зростаючим попитом на практичність у продуктивних автомобілях, AMG не слід критикувати за задоволення потреб клієнтів.
Чутки говорять про те, що модель на електротязі буде мати під капотом 1000 кінських сил, хоча Mercedes поки не поділився конкретними даними про платформу AMG , на якій базується автомобіль. Незалежно від кількості двигунів, можна легко уявити, що потужність перевищить 1000 л.
Збільшена колісна база також свідчить про велику високовольтну батарею. Однак поки що невідомо, на який компроміс AMG готовий піти між продуктивністю та запасом ходу. Якщо Porsche зміг вичавити з Taycan Turbo GT 555 кілометрів по WLTP, AMG , ймовірно, перевершить цей показник завдяки більш довгій та широкій підлозі.
Подібно до найпотужнішої та найшвидшої серійної моделі в історії Porsche (до 1093 к.с. і прискорення до 100 км/год за 2,2 секунди), C295 може бути запропонований з пакетом високопродуктивних покращень, включаючи вдосконалену аеродинаміку, меншу кількість сидінь та більше елементів із вуглецевого волокна. Очікується, що новинка дебютує наприкінці 2025 року і надійде у продаж як модель 2026 року.