Представлено електричний Dodge Charger: 670 сил, повний привід та спеціальний режим для «пончиків»

Час читання: 3 хв.
0

Марка Dodge офіційно презентувала Charger нового покоління. Поки масл-кар дебютував лише як повністю електричного купе. Пізніше до нього приєднаються електричний седан.

Серійний Charger Daytona – товарне втілення однойменного концепту, показаного влітку позаминулого року. Це перша в історії повністю електрична Dodge, а також перша модель на новій платформі STLA Large концерну Stellantis. На старті продажу покупцям запропонують дві модифікації зі стандартним повним приводом – R/T та Scat Pack.

У базовому виконанні електрокупе розвиває на піку 496 к.с. і 548 Нм, у старшому – 670 к.с. та 850 Нм. Однак така віддача доступна лише протягом 15 секунд у режимі PowerShot, який активується натисканням кнопки на кермі. За замовчуванням потужність буде на 40 сил менше. Charger Daytona R/T набирає 60 миль на годину (97 км/год) за 4,7 секунди та проїжджає дрегову дистанцію за чверть милі за 13,1 секунди.

Реклама

Показники Charger Daytona Scat Pack – 3,3 та 11,5 секунд відповідно. Водночас менш потужний електромобіль перевершує топову версію за максимальною швидкістю — 220 проти 216 км/год.

В обох випадках встановлено 400-вольтову батарею ємністю 100,5 кіловат-години, яка підтримує швидку 350-кіловатну зарядку. Для R/T її вистачить на 510 км шляху, а запас ходу Scat Pack — 418 км. З 20 до 80 відсотків можна зарядитись приблизно за 28 хвилин.

Система вибору режимів руху Dodge Charger Daytona має спеціальні калібрування для дрифту та «пончиків». Також передбачені два налаштування, які готують електромобіль до гонки: можна прогріти шини перед стартом на дрэг-стрипі або задати оптимальну температуру батареї, щоб проїхати якнайбільше кіл поспіль.

Від концепту серійному електромобілю дісталися переднє антикрило R-Wing, що генерує додаткову притискну силу, і патентована система Fratzonic Chambered Exhaust, яка імітує звук бензинового V8.

Залежно від комплектації Charger Daytona отримає цифрову приладку на 10,25 або 16 дюймів і 12,3-дюймовий тачскрин мультимедійної системи Dodge Uconnect 5. У стандартному оснащенні заявлені адаптивний круїз-контроль, системи розпізнавання дорожніх знаків, екстреного гальмування, стеження за сліпими зонами та ряд інших помічників.

Виробництво електромобілів стартує у середині цього року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!