Названо 5 найповільніших авто у світі

Час читання: 4 хв.
0

Нова LADA Vesta NG з мотором 90 сил та «механікою» набирає першу «сотню» за нескінченні 13,6 секунди. Чи буває гірше? І хто, якщо не Vesta NG, найповільніша машина на планеті? Давайте розумітися.

Як «букашки» з’являються на ринку

Ми вже якось зніжилися і звикли, що машини для розвинених ринків виходять з 10 секунд до першої сотні. Але на ринках, що розвиваються (Південна Америка, Південно-Східна Азія) на чолі кута інші цінності.

Яка найповільніша машина у світі, там нікого не хвилює. Головне – щоб авто було конструктивно простим і, отже, дешевим, щоб якнайбільше людей могли собі дозволити особистий транспорт.

Реклама

Так з’являються малопотужні «букашки» з моторами об’ємом із пляшку квасу.

Топ-5 найповільніших машин у світі

Tata Nano

Номер один у списку претендентів на звання “найповільніша машина на планеті” Tata Nano. На набір першої «сотні» у нього йде майже півхвилини! Якщо бути точним, то 29,4 секунди, за якими слідує «стеля».

Максимальна швидкість Nano складає лише 105 км/год, що не дивно. Під капотом мікролітражки ховається 0,6-літровий моторчик із віддачею всього 38 л. с. Це, звичайно, вже не 50-кубовий мопед, але до гордого звання “автомобіль” теж якось не дотягує.

Незважаючи на копійцеву вартість (2 500 $) і бурхливий розвиток домашнього авторинку в Індії, хітом автомобіль не став – продаж виявився нижчим за прогнози. Далася взнаки і слабка надійність мікромобіля (зустрічалися окремі випадки займання), яка породила сприйняття автомобіля як неякісного, та ще й небезпечного.

За своїм наповненням Nano мало відрізнялася від так популярних в Індії скутерів: ні ABS, ні подушок безпеки. З усіх досягнень цивілізації у машині є лише кондиціонер.

Провал був неминучим.

Hyundai i10

Hyundai i10 – інший хіт ринків, що розвиваються, від корейців і найповільніший автомобіль у їхній лінійці. У версії з початковим мотором (1,0 л, 67 л. с.) у парі з роботизованою трансмісією він досягає 100 км/год через 17,8 секунд після старту.

Виправданням такої немочі може бути хіба що витрата палива: у заміському режимі він заявлений на позначці 4,4 л/100 км. Щоправда, хто у своєму розумі посунеться на такому на заміську трасу?

Причому, на відміну від Nano, мікромобіль i10 від Hyundai – повноцінний транспортний засіб: 4 (з натяжкою – 5) посадочних місць і все знайоме по інших корейських автомобілях оснащення:

  • медіасистема
  • підігрів крісел;
  • клімат контроль;
  • подушки безпеки.

Цілком згодиться на роль автомобіля для навчання водінню або як друга машина в сім’ю, від якої не потрібно з комфортом доставити всіх у відпустку до Сочі, а треба лише довезти пакети від супермаркету додому.

Renault Clio

Бестселер Старого Світу. Втім, шкодувати нема про що: це найповільніший автомобіль в актуальній гамі Renault, явно не межа мрій.

Початкова версія Renault Clio оснащується 65-сильним (95 Нм) трициліндровим атмосферником 1,0 літр. Прискорення до 100 км/год такого Clio займає 16,4 секунди. 

Інші переваги в ньому за такі гроші теж надумаєшся знайти. За внутрішнім наповненням він мало відрізняється від більш поширених у наших краях «Рено Сандеро» і навіть багато в чому його повторює.

Усередині у Clio знайдемо:

  • той самий блок клімат-контролю;
  • таку ж просту медіасистему.

Та й їде Sandero не гірше за європейського побратима. Навіть краще. Топ-версія зі 113-сильним мотором розганяється до першої сотні за зовсім не соромні 10,7 секунд – далеко не найповільніший автомобіль вдруге!

Dacia Duster II GPL

Другий Duster у всьому світі збирається поступитися місцем третьому поколінню, але поки що актуальний попередник. Є у нього модифікація, яка працює на скрапленому природному газі.

Її трициліндровий двигун розвиває 100 сил (160 Нм) і розганяє кросовер до сотні за 13,8 секунд. Максимальна швидкість автомобіля – 168 км/год. Проте витрата палива в такій модифікації в змішаному циклі – всього 7 л/100 км. Варто постраждати на розгоні. Мабуть.

Але в будь-якій незрозумілій ситуації, звичайно, Duster треба дивитися дизельний, з гарним тяговитим, економічним 1,5-літровим двигуном. Жвавим його теж не назвеш (майже ті ж 13,2 секунди до першої сотні), зате на бездоріжжя такий Duster в умілих руках і на правильній гумі може втерти ніс і куди більш іменитим позашляховикам. Про кросоверів взагалі не говоримо: вони йому підметки годяться навряд.

Mitsubishi Space Star

Ще один хіт для бідних ринків цього разу від японців. Базовий хетч Space Star комплектується 71-сильним (88 Н*м) трициліндровим двигуном об’ємом 1,0 літр. Розгін до 100 км/год займає 13,6 секунди, максимальна швидкість – 172 км/год.

За ці гроші покупець може розраховувати на дуже не бідний набір за такі гроші:

  • кондиціонер;
  • ейрбегі;
  • обігрів сидінь;
  • медіасистема з керуванням на кермі.

А наявність клімат-контролю та варіаторної трансмісії додає чимало очок у її скарбничку, роблячи цікавим вибором на роль першої машини у водійській кар’єрі чи подарунку дитині на 18-річчя.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!