Автомобілі типу родстер є двомісними машинами з відкритим верхом, які спочатку були створені без даху. Згодом визначення терміну «родстер» зазнало змін, і в даний час мають на увазі двомісні автомобілі з можливістю відкриття верху, такі як кабріолети.
У початковий період розвитку автомобільної індустрії родстери відрізнялися легкістю та доступністю, що відіграло ключову роль у їхній популяризації в автоспорті. З часом родстери розвинулися у двох напрямках: гоночні моделі еволюціонували у більш потужні та легкі боліди, які використовуються сьогодні у «Формулі-1», тоді як цивільні версії зберегли спортивний дух, але стали комфортабельнішими і отримали складні дахи. 1970-і роки принесли революцію на автомобільний ринок з появою хот-хетчів — спортивних версій сімейних хетчбеків від європейських та японських виробників, які, будучи динамічними та доступнішими за ціною, запропонували альтернативу родстерам. Це призвело до скорочення сегмента доступних родстерів, залишивши їх в основному в портфоліо преміальних брендів.
На ринку з початку 2024 року залишилося лише сім серійних моделей родстерів. Mazda MX-5, найпопулярніший родстер в історії, всупереч загальним тенденціям ринку, продемонстрував успіх, продавши мільйонну модель у 2016 році. Цей автомобіль поєднував у собі європейський дизайн, відмінну динаміку та керованість з японською надійністю, ставши доступним рішенням для багатьох.
Jaguar F-Type, спадкоємець знаменитих родстерів Jaguar, BMW Z4 з його класичними пропорціями, Mercedes-AMG SL з оновленим спортивним характером та можливістю розміщення до чотирьох осіб, Porsche 718 Boxter з унікальним компонуванням двигуна та MG Cyberster, електричний родстер, що відзначає повернення до виробництва Легендарні моделі, всі вони представляють сучасний стан ринку родстерів. Ferrari SF90 Spyder виділяється своєю потужністю та гібридною силовою установкою, підкреслюючи еволюцію та інновації у сегменті родстерів.