Портал Cochespias поділився офіційними знімками п’ятидверки напередодні презентації. Зовнішність і салон більше не секрет, причому дизайнери Renault ризикнули втілити на серійній версії багато ідей сміливого концепту трирічної давності. Хетчбек запропонують лише у вигляді електрокара із запасом ходу до 400 кілометрів. Параметри силової установки оприлюднять завтра.
Дорогою на конвеєр Renault 5 практично не змінився: додані традиційні передні дверні ручки, спростилася графіка фар, на п’ятих дверях з’явився двірник, а на бамперах – парктроніки. Однак загальна ідея збереглася: чого варті ліхтарі з малюнком у вигляді гребінця, сміливі 18-дюймові двокольорові диски, ефектний декор на передніх дверях або «пунктирні» ходові вогні.
Подібність із легендарним Renault R5 Turbo суто візуальне, а в салоні новинка багато в чому повторює інші електромобілі та гібриди марки. Важливий нюанс – відсутність Г-подібного інформаційно-розважального комплексу з портретно-орієнтованим тачскріном. Ще у хетчбека незвичайне покриття дверних карт та сидінь, а ось кермо запозичене у масових моделей.
Автовиробник підтвердив, що довжина Renault 5 E-Tech становитиме близько чотирьох метрів, і електромобіль оснастять батарейними блоками ємністю 40 або 52 кіловат-години. Акумулятор більшого розміру запропонують із початку продажу. В основі «п’ятірки» нова модульна платформа CMF-BEV із багатоважелевою задньою підвіскою.
Очікувана ціна Renault 5 E-Tech в Європі – 25 тисяч євро, тобто новинка гратиме в одному сегменті з Peugeot e-208 та Volkswagen ID.2. Інші подробиці оприлюднять завтра. Згодом у хетчбека з’явиться заряджена версія під дочірньою маркою Alpine.