Дві японські та одна німецька марки увійшли до п’ятірки найпопулярніших авто на китайському ринку.
Лідером китайського авторинку за підсумками минулого року стала місцева компанія BYD , якій вдалося змістити на друге місце Volkswagen . Варто зауважити, що марка BYD випускає лише гібридні або електричні моделі, і їхня вартість досить висока.
Німецький концерн Volkswagen у свою чергу втратив одну позицію, незважаючи на те, що за рік збільшив частку ринку серед бензинових машин до 20%. На третьому місці – японська Toyota , її найпопулярнішою моделлю є Camry . Китайська версія цього автомобіля є гібридом, зібраним навколо 2,5-літрового «атмосферника».
На четвертому місці опинився ще один японський бренд, Honda . На п’ятому рядку рейтингу – китайський Changan .
Напрошується логічне питання: чому за такого різноманіття власних моделей китайці віддають перевагу іномаркам?