Портал InsideEVs познайомився з профільним форумом і з’ясував, чи вже є електромобіль, який проїхав десять тисяч миль (понад 16 тисяч кілометрів)! Користувачі Tesla Cybertruck поділилися відгуками про повсякденну експлуатацію суперпікапу. Розчарувань два: швидкість зарядки від звичайних «суперчарджерів» та запас ходу, який суттєво менший за заявлений.
У власника, що проїхав десять тисяч миль, версія AWD із двома електродвигунами пікової потужністю 600 кінських сил. Автовиробник заявив запас ходу до 547 кілометрів, але насправді з повністю зарядженою батареєю вдавалося проїхати не більше 331 кілометра. Середня автономність Tesla Cybertruck становить 264-334 кілометри: майже вдвічі менше за декларованих 515-547 кілометрів.
Є питання і щодо швидкості зарядки. На “суперчарджерах” старої лінійки V2 процес може зайняти дві години, що не сподобалося клієнтам. І навіть із новими зарядками V3 на поповнення заряду до 70 відсотків піде більше години. У суперпікапа з пробігом десять тисяч миль виявлено лише один «глюк» медіасистеми, який за півтори години усунув дилер. А ось герметичність кузова могла бути кращою: вантажна платформа не є водонепроникною, а всередині накопичується пил.
Тим не менш, покупці Tesla Cybertruck задоволені машиною і в захваті від водіння електропікапа. Більшість клієнтів залишилися під враженням від звучання аудіосистеми, динаміки, керованості та зручності крісел. Попит на вантажівку перевищує пропозицію, і деякі власники примудряються здавати новинку в оренду подобово.