Наприклад, усі версії електромобіля тепер отримують оновлений інформаційний дисплей, який повідомлятиме користувачів про відсоток заряду під час заряджання, приблизний час заряджання до 80 відсотків і приблизний запас ходу автомобіля. Старіші моделі також можуть скористатися цією ж зміною через оновлення програмного забезпечення, встановлене дилером.
Ще однією невеликою перевагою оновленого електричного кросовера є зарядний кабель збільшеної напруги, який можна використовувати із зарядними пристроями різної потужності. Окрім того, покупці та арендарі оновленого електричного кросовера отримують право на рік безкоштовної зарядки на станціях EVgo.
Також у базовій комплектації електричний кросовер від Toyota отримав водійське крісло з електроприводом, що регулюється у восьми напрямках, а також кришку багажника з електроприводом.
Ціни на оновлений кросовер дещо зросли. Так, базова версія електромобіля з приводом на передню вісь та одним електромотором у комплектації XLE на ринку США тепер коштує 44 420 доларів, що на 1070 доларів більше порівняно з минулорічними 43 350 доларів. Анонсовано, що оновлений електромобіль повинен з’явитися у офіційних дилерів Toyota вже цього місяця. Варто зазначили, що у двомоторній версії сумарна потужність силової установки збільшується з 201 до 217 к.с.
Однією з причин, чому варто вибрати передньопривідну версію, а не повнопривідну, є запас ходу. Легкий кросовер із переднім приводом має пробіг у 406 км, тоді як повнопривідна модифікація здатна подолати лише 357 км.