Власник Tesla Model S замінив акумулятор у машині та жахнувся підсумковою ціною

Час читання: 2 хв.
0

Як відомо, часом побутова техніка, чи то пральна машина, телевізор чи посудомийна машина, виходять з ладу рівно в той момент, коли на них закінчується гарантія.

Щоразу це біль, що змушує розщедрюватися на неприємні суми. Але вона не має нічого спільного з тим, що відчувають власники електромобілів, коли йдеться про заміни тягових батарей у їхніх машинах.

На форумі Reddit набирає обертів пост, опублікований власником автомобіля Tesla Model S. Через 4 місяці після того, як на його машину закінчилася гарантія, запас ходу автомобіля впав з 270 до 215 миль (з 435 до 346 кілометрів), і він вирішив звернутися до місцевого сервісного центру Tesla.

Реклама


На його седані замінили тяговий акумулятор, але ціна за цю процедуру шокувала не лише чоловіка, а й користувачів Мережі. Йому довелося викласти 19 тисяч 346 доларів, що лякають, або трохи більше 1 мільйона 700 тисяч рублів.

У своєму повідомленні власник Tesla, який «потрапив» на дорогий ремонт, попередив своїх колег по цеху:

“Будьте обережні. Ви можете заощадити на заміні палива чи олії, але одразу накопичуйте гроші на нову батарею».
За словами чоловіка, пробіг його Model S до заміни в ній тягового акумулятора становив лише 163 тисячі миль або 262 тисячі кілометрів.


У коментарях до гілки водії автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння активно тролять власників Tesla, підраховуючи, скільки часу знадобиться їм, щоб окупити вартість такого ремонту економією на заправках та технічному обслуговуванні. Залежно від вартості палива на це може знадобитися понад два роки.

До цього часу машина проїде близько 354 тисячі км і, ймовірно, їй знадобиться чергова заміна акумулятора або інших компонентів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!