Деякі виробники автомобілів готуються до появи менших і більш доступних електромобілів. Це також відноситься і до Volkswagen, у якого, серед іншого, у розробці знаходиться ID.2. Спочатку очікувалося, що цей електромобіль розміром з Polo, зовнішній вигляд якого заснований на концепції ID.2All , яка дебютувала на початку минулого року, поповнить ряди у 2025 році. Але справи йдуть не так швидко, і ця затримка, схоже, є свідомим вибором.
Німецькі ЗМІ стверджують, що Volkswagen переглянув свою стратегію, оскільки нещодавно обговорювалося пом’якшення стандарту Євро-7, якого так побоюються багато автовиробників. В результаті нинішнє покоління ДВС відповідатиме стандартам викидів до 2030 року, що продовжить термін служби Volkswagen Polo , тому немає потреби терміново випускати його електричну альтернативу. Це не означає, що ID.2 з’явиться лише у 2030 році. За попередніми даними, масштабне виробництво ID.2 перенесено з 2025 на 2026 рік. Презентація може відбутися в 2025 році, але ID.2 з’явиться на дорогах лише через рік.
У такому разі 2026 буде роком для тих, хто зацікавлений у більш доступних ID.2 , тому що тоді ж на ринку з’явиться його «брат-кросовер» ID.2 . Ця модель відноситься до ID.2 так само, як T-Cross – до Polo . Крім того, в розробці знаходиться ще менший ID, аналог Dacia Spring. Цей електромобіль, який, можливо, отримав назву ID.1 , також може з’явитися в 2026 році.