Бренди Stellantis Jeep, Dodge, Chrysler, Alfa Romeo та Ram не братимуть участі в автосалоні Чикаго 2024 року, оскільки автовиробник переглядає свій підхід до автомобільних виставок. Це означає, що місцеві дилери визначатимуть, чи будуть автомобілі автовиробника демонструватися на невеликих регіональних заходах.
Через зниження відвідуваності та високі витрати автосалони протягом багатьох років зазнавали труднощів, що призвело до того, що багато автовиробників повністю відмовилися від великомасштабних заходів. Тоді пандемія поставила під серйозний сумнів, що такі заходи взагалі зможуть вижити.
“Приділяючи особливу увагу збереженню фундаментальних основ бізнесу, щоб пом’якшити вплив складного автомобільного ринку США, Stellantis працює над оптимізацією своєї маркетингової стратегії щодо автосалонів”, – сказав представник Stellantis. «Щоб бути максимально ефективними у наших медіа-витратах, ми оцінюємо участь у автосалонах у кожному конкретному випадку, приділяючи першочергову увагу можливостям для споживачів випробувати наші автомобілі з перших рук».
Однак у Stellantis зазначають, що дилери, як і раніше, мають можливість брати участь у регіональних заходах. Це означає, що автовиробник збереже присутність на Канадському міжнародному автосалоні (CIAS) у Торонто, але матиме мінімальну присутність на автосалоні у Х’юстоні.