Toyota, як і інші провідні автовиробники, прагне якнайшвидше розширити лінійку своїх електромобілів. Сьогодні в ній є лише седан bZ3 та 5-місний кросовер bZ4x. Але незабаром гама «батарейних» моделей японської компанії поповниться «паркетником», який уже називають «зеленою» альтернативою Highlander.
Машина отримає назву bZ5x і надійде у продаж за кілька років. Як може виглядати такий кросовер, показали незалежні дизайнери.
На викладених у Мережу рендерах американським виданням CarsCoops машина постала в серійному виконанні, в якому трохи відрізняється від концепту bZ Large SUV зразка 2021 (зображення вище).
Їй дісталося обличчя «акули-молота», що стала загальною рисою лінійки електрокарів та гібридів Toyota, а також скульптурний профіль з непомітним пластиковим облицюванням, легкосплавні колісні диски великого діаметру та світлодіодні задні ліхтарі.
Передбачається, що довжина електричної альтернативи Highlander становитиме 5 метрів. Продавати машину як у 5-місному, так і 7-місному виконанні, а головним конкурентом кросовера стане Kia EV9.
Салон на спекулятивних рендерах не показали, але швидше за все, всередині bZ5x може отримати такий самий дизайн, що і його родичі з лінійки електромобілів, зокрема «паркетник» bZ4x.
Про технічну частину нового всешляховика Toyota, що працює на електриці, поки що мовчання зберігається, хоча так зрозуміло, що його побудують на подовженій версії платформи e-TNGA. Враховуючи великий розмір та вагу машині практично напевно дістанеться тягова батарея вищої ємності, ніж у спорідненому bZ4x (71,4 кВт/год).
Двигунів у базі буде одразу два, що забезпечить автомобілю наявність системи повного приводу вже у стартовій комплектації.
Виробництво Toyota bZ5x налагодять на заводі Toyota у США (штат Кентуккі) у 2025 році. У продаж він вийде ближче до 2026 року.